Показать сообщение отдельно
Старый 21.08.2023, 01:03   #438
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,542
Сказал(а) спасибо: 2,174
Поблагодарили 3,173 раз(а) в 1,602 сообщениях
Вес репутации: 48
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от BodiaK Посмотреть сообщение
... але ви неуважно читали написане...Сам трансформатор без навантаження(вторинка, як ви сказали виводи у "повітрі")нагрівається градусів 30-35. Під час зарядки АКБ трохи більше, десь під 50 градусів, що цілком логічно...
P.S.Прохання про заміри залишається актуальним.
В нас тут неуважність взаємна. По деяких пунктах все ж ще раз вставлю свої 5 копійок:
по-перше, про яке "під час зарядки" може йти мова, якщо напруга зарядки на декілька вольт меньша за напругу навіть посадженого аккумулятора ????
Визначити міжвиткове у вторичці подібних тр-рів заміром її опору - це нереально, просто авантюра та утопія. Наврят чи знайдуться в нас омметри такої точності, щоб заміряти цей опір на справному тр-рі та порівняти з піддослідним (і не можна виключати того, в яку "зміну" вони мотались та яким мотальщиком на заводі). Первичку на опір - ще куди не йшло, і то якщо коротить не виток-два, а як мінімум декілька шарів. Та й що і для чого там діагностувати, якщо напруга чуть не в два рази нижча необхідної. Якщо так вже впевнені що на первичку поступає номінальна напруга (220В+-10%), то трансформатор явно в утиль або в перемотку.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: