Сообщение от FOA
Угоду про кодування підписали: 1+1 Media, Коломойський (1+1, 2+2, ТЕТ, ПлюсПлюс, Бігуді, УНІАН ТБ, 1+1 International), StarLightMedia, Пінчук (ICTV, Новий канал, СТБ, ОЦЕ ТБ, М1, М2), Медіа Група Україна, Ахметов (Україна, Україна 24, НЛО TV, Індиго TV, Футбол 1, Футбол 2, Донбас, 34 канал), Inter Media Group, Фірташ, Хорошковький (Інтер, Enter-фільм, Піксель TV, K1, K2, Мега, НТН, Zoom, Інтер+).
1+1 Media на грані банкрутства. Якщо кодування не призведе до збільшення надходжень частина каналів закриється, а частина буде продана.
Пінчук з 2016 безуспішно намагається продати StarLightMedia.
Viasat Україна належить Коломойському, а Xtra TV (яка фактично банкрут) - Ахметову.
Супутникове ТБ переглядають 5-10 млн. українців.
На звичайній трійці є можливість переглядати 151 україно, російськомовних каналів.
20.01.20 закодують 13 каналів (1+1, 2+2, ТЕТ, ПлюсПлюс, ICTV, Новий канал, СТБ, Україна, Футбол 1 (вже закодований), Футбол 2 (вже закодований), Enter-фільм, Піксель TV, K2, Мега, Zoom).
Мій товариш безпосередній співробітник Viasat Україна на півдні області (600 тис. мешканців). Жодного встановлення у зв'язку з кодуванням не було, лише маса щоденних дзвінків чи усі канали закодуються. За час компанії з кодування щотижня від Viasat Україна відмовляються десятки абонентів.
Фанати каналів, які закодують, яких дуже і дуже мало, перейдуть після 20.01.20 на платну/безплатну шару, IPTV, WEB TV, Торент ТВ, кабельне ТБ, а в місцевості де проблеми з Інтернетом на Т2 і мізер на Viasat Україна, Xtra TV.
Разом з тим рекламодавці вже не погоджуються на розміщення реклами за старою ціною на каналах, які кодуватимуться.
На інших супутникових каналах, які раніше не могли залучити рекламодавців, уже з'явилася реклама і її кількість лише зростає. На каналах, які не мають намір кодуватися почали з'являтися фільми, шоу.
Постійно з'являються нові супутникові українські канали.
В очікуванні кодування до 60 українських ефірних, інтернет і кабельних каналів, які
розраховуючи зайняти аудиторію закодованих каналів мають намір стати супутниковими відкритими каналами, а буде ще багато російських і білоруських!
Глядач лише виграє - більше відкритих каналів з якіснішим наповненням, медійний вплив олігархів на українців зменшиться.
Але усього цього може й не статися, якщо ця 4-та за ліком спроба медіа-олігархів заробити на українцях через кодування провалиться і закодовані свої канали вони в лютому-травні розкодують.
|