Цитата:
Сообщение от korpahec
А якщо у клієнта 14 телевізорів тотоді як зробити.
|
якщо у кліента стільки телевізорів то там і питань таких не виникае раз е за що купить той буде стільки тюнерів куплять
Цитата:
Сообщение от evo
Не розумію в чому проблема? Хіба вам зайва копійка не завадить чи ви платне безкоштовно встановлюєте? Є можливість заробити, то чому і ні. А бажання клієнта це закон - знаєте і умієте, то чому б не піти назустріч клієнту і задовольнити його забаганки, заробивши при цьому. Єдиний нюанс, який, я впевнений, шкребе вашу душу - обумовлюйте з клієнтом вашу відповідальність за платне телебачення. А точніше - оголошуйте, що ви даєте гарантію тільки на підключення. За все інше (оплата, як воно буде працювати, глюки, баги, підвищення ціни абонплати, відключення і рокіровка каналів) одразу попереджайте, що ви за ці форс-мажори не відповідаєте. З претензіями хай дзвонят на 759. От іще цікавий момент з яким я ще не стикався - працездатність ресівера на протязі гарантійного сроку. Якщо ви замовляєте бокс з магазину, то якби за цю гарантію ви берете відповідальність і вам тоді заморачуватись. В ідеалі, якщо клієнт сам замовив з Екстри чи Віасату бокс, то йому й мучатись з ним, якщо щось станеться. Але ж в цьому випадку ваш заробіток буде менший.
|
так тут взагалі без питань Якщо ви замовляєте бокс з магазину ( гарантійний лист відаете кліенту в случаї з тюнером щось в гарантійному листі вказані номери сервісних центрів от хай і париться ) вам не фіолетово,
обумовлюйте з клієнтом вашу відповідальність за платне телебачення
теж бред яку гарантію що з віазадом чи екстрою нестане теж саме щой з ЛИБІДЬ
. А точніше - оголошуйте, що ви даєте гарантію тільки на підключення тут теж бред гарантія на підключення це тіпа настроїв тазик підключив до тюнера і зробив активацію що будете тоді робить якщо в кліента хата завтра завалиться тоді що за свої все поновому налаштовувать за спасибі